Keresőoptimalizálás konvertálás

By | 2015-08-24
Keresőoptimalizálás seo sem

Keresőoptimalizálás seo sem

Mire használhatja egy szolgáltató cég?
Itt sem nehéz a feladat, ugyanis a kollégák és a cég bemutatása képeken és videókon mindig működik. A legtöbb angol és amerikai szakértő szerint, minél jobban megismer minket a célpiac, annál könnyebben és gyorsabban keresőoptimalizálás konvertálhatóak fizetős ügyfelekké. A kép és a videó a bizalom és márkaépítés szuperfegyvere! Nem létezik ezeknél jobban működő eszköz, kivéve a szövegírást, de az több energiát igényel, mint egy kép vagy videó felvétele.
Hogyan használjuk üzleti célra?
Az előző példákat kielemezve a Pinterest használható ismertség növelésre, márkaépítésre, bizalom építésre, képzésre, szórakoztatásra és forgalom terelésre.

Ismertség növelés és márkaépítés: A céged biztosan fantasztikus, de mit érsz vele, ha nem ismerik a piacon? Az ismertség növelése egyszerűbb, mint azt most gondolod. A potenciális vevőid böngésznek, keresnek és szórakoznak a weben. Minél több ponton meg kell mutatnod magad és ismertté kell válnod. Ez lehet vizuális Adwords hirdetéssel, ami fizetős, de használhatod a Pinterest-et is ingyenesen.

Bizalomépítés: A vevők többsége megnézi kivel áll szóba, kitől vásárol és kit bíz meg egy-egy feladattal. A teljesen ismeretlen cégek nagyon gyengén muzsikálnak, de a felépített ismert cégek, akikben bízni lehet hatalmas bevételt érnek el. Bizalomépítő lehet egy csoportkép a kollégákkal, képek videók a céged napi életéről vagy a munkafázisok bemutatása képekben.

Képzés: Az infografikák korát éljük, sok érdekes adat és statisztika érhető el fogyasztható infografika formában. Az emberek szeretik az infografikákat, mert gyorsan átnézhetőek, sok információt kapnak és mert ez is egy szexi új dolog :-)